Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 17. august 2007

Jeg hadde en plan....

Ja det hadde jeg faktisk!
Jeg kjøpte 5 lilla nøster med slik glatt bomull for å hekle meg et nett. Vel, jeg vet, jeg har 2 avklipte olabukseben som skal bli nett, men symaskinen er fremdeles godt nedgravd på kottet...
Så for i det hele tatt å få et nett bestemte jeg meg for å hekle et!
Men, på en eller annen måte er 2 av de nøstene endt opp i dobbelt tråd sammen med mitt OnLine sokkegarn og resultatet er en heklet veske! Fòret til og med!
Og siden jeg allerede har røpet at symaskinen fremdeles er nedgravd, så skjønner dere jo at jeg ikke har sydd. Hva fòret jeg da med??? Jo - likeså godt med en jeansveske fra Panduro!
Dette er en veske som er av tynt jeansstoff og som nok skal pyntes på et eller annet vis - og pynte har jeg vel gjort til gangs kan man si....
Så nå har jeg 3 nøster lilla glatt bomull igjen, som ikke er nok til et nett - jeg får gå tilbake til plan A - et olabukse nett.
I had a plan when I bought 5 skeins of purple cotton, and that was to make myself a crochet string bag. But in a strange way 2 of these skeins have been mixed together with OnLine sockyarn and have resulted in a crochet hand bag! I don't understand why most of my plans ends like this - why even bother to make a plan??