Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 18. august 2007

ENDELIG er sjalet mitt ferdig!!!

Oh yeah, oh yeah - ferdig -ferdig!!! Dette har tatt meg lang tid!! Mitt første sjal og for første gang har jeg strikket etter diagram... Det er strikket i Mohair garn og har duse fargesriper.
Dette er bidraget mitt til Oktoberrosa 2007 . Det er en innsamling til en auksjon som skal foregå på QXL i begynnelsen av oktober til inntekt for Foreningen for brystkreft opererte.
Kanskje du også har laget eller har lyst til å lage noe de kan auksjonere bort? Eller hvis du ikke kan lage så kan du jo delta i auksjonen. Det kommer til å være mye fint som skal auksjoneres bort! Ta en titt i linken så ser du litt mer....
Egentlig har det vært ferdig en ukes tid, men jeg syntes det så litt kjedelig ut. Så etter å ha gått og sett på det en stund, rakk jeg opp noen pinner, laget en litt annen avsluttning og felte av mye løsere. Nå har det fått en "krage" og det syntes jeg ble mye finere.....

Oh yeah, oh yeah - finished -finished. This have taken a while! My first shawl ever and the first thing I ever have knitted from a diagram. This work is a contribution to a KAL, and also, it is a contribution to an auction that will take place in October on QXL to raise money to The society of breast cancer.