Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 31. juli 2007

Oj, jeg er nominert!



Og jeg føler meg beæret, tusen takk til både Bea og Catta!

Det er ikke lett å nominere noen selv, helst ville jeg nominert hele linkelisten min men det går vel ikke.....

Så jeg velger noen;

Trinemor må nok være den første. Hun ga meg oppskrift til vinflaskevesken og dermed var det hele i gang. Strikking og hekling som jeg ikke hadde drevet med på mange år ble tatt opp igjen og det var hennes blogg som inspirerte meg til å lage en selv. Hun lager mye fint og selv om hun har tatt en fryktelig lang sommerferie, kommer hun nok tilbake!
HildeC er den andre. Hun er en av de første som begynte å legge igjen hilsener hos meg, hun er en kjempekoselig jente og hun lager mange fine ting!
Beate sin blogg ramlet jeg tilfeldigvis over og siden har det blitt mange hilsener. Hun maler og strikker og lager masse fint!
Dottelot er nestemann. Dvs. kvinne. Hun er min trofaste danske venn og hun lager også mye fint!
Liv-Toril er jeg ofte innom! Hun lager så mye fint og det er gøy å se så mye forskjellig hun driver med.

Samtidig vil jeg takke ALLE koselige bloggere jeg har blitt kjent med for alle koselige hilsener dere legger igjen hos meg! Det er så gøy å starte pc'en og se alle mailene som ligger der! Jeg er kjempeglad for at jeg har fått så mange venner her i blogglandia!

I am nominated, and I am so honored! Thank you! I will not translate the reasons for my nominees, cause that would make this page very long - but have a look at their blogs - they are all very clever ladies!