Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 26. juli 2007

Dette måtte jeg bare prøve!!



Jeg så et så utrolig flott skjerf på Moment sin blogg, og hun hadde heldigvis linket til mønsteret.
Det heter My So Called Scarf og er det fineste jeg har sett på lenge! I våres kjøpte jeg noen flotte nøster med Oracolo hos Maud's på Tveita. Jeg klarte ikke å la være for fargene var sååå fine. Garnet har ligget og ventet på det riktige mønsteret, og nå er det her! Alt ble lagt til side, jeg måtte bare prøve og se hvordan det ble - så jeg har strikket, strikket og så har jeg vel strikket litt til... Og her er resultatet så langt - jeg syntes det lover godt! Dette er nok mitt nye favorittmønster, og jeg ser for meg mer enn skjerf....


I have seen the most lovely scarf at this blog Moment, and fortunately she had made a link to the pattern. It is called My So Called Scarf and it is the most nicely scarf I have seen for a long time! This spring I bought some skeins of the yarn Oracolo in a shop in Oslo. I just had to buy it because the colours was soooo lovely.This yarn has been waiting patiently in a paperbag for the right pattern, and here it is! I had to put everthing else on hold and just try knitting to see the result - so I have been knitting, and knitting, and then I have done some more knitting.... And here is the result so far - I think it looks nice! I think this will be my new favorite pattern, and I can see more than scarves....