Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 26. oktober 2010

Vi er heldige

Her hvor jeg bor nyter vi tidenes høst i år.
På nyhetene ser vi vestlendingene slite med snø og såpeglatte veier, mens vi ikke har sett snurten av et snøfnugg enda. Solen skinner fra skyfri himmel, og frosten lager flotte fotomotiver - vi er bare så heldige!



Bildene i dette innlegget er det ikke jeg som har tatt, her er det min kjære som er fotografen.
Han har nix interesse for foto, men kommer ofte hjem etter turer med Leon og forteller meg hvor mange flotte motiver han har sett. Gang på gang har jeg bedt ham putte det lille kameraet mitt i lommen og ta noen bilder, og i helgen klarte han faktisk å få det med seg.



Håper han en dag oppdager at dette faktisk er veldig gøy, det hadde jo vært veldig koselig om vi kunne bruke tid på fotosafarier sammen.



We have a wonderful fall this year. When we watch the news we can see that western part of the country is struggeling with snow and soapy roads, and they are just used to rain this time of year, and in the north they have seen the snow since summer. But we are enjoing sun and great weather - oh yeah we are so lucky :-)
These photos is not shot by me, but by my DH. He has no interest of photo, but often come home after walks with Leon telling me about some awesome scenery for my camera. I have so many times asked him to put my little camera in his pocket and shoot what he see, and finally he has done so. I think he is good at this, and hopefully he can discover that this is fun. What would have been better than us two spending time together hunting motives!