Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 13. august 2010

Kalenderskjerf #2

Da var skjerf no 2 ferdig :-)
Helt siden i våres har jeg strikket en liten mønstersnutt her og en liten mønstersnutt der, og nå er jeg igjennom alle 24. Akkurat som det første skjerfet så er dette strikket i Kauni garn, og jammen ble det 3 m langt og 35 cm bredt dette også.
Nå ligger det til blokking, og så skal det overleveres min mor - som igjen skal gi det i julegave til en snill dame som ønsker seg et slikt skjerf noe veldig.
Denne gangen var det faktisk ganske så koselig å strikke skjerfet, uten presset fra en along, og nå har jeg fryktelig lyst til å strikke sjal igjen :-)



Calendarscarf #2 is finished. Knitted in Kauni yarn, and meassures 3mx35cm. This time it actually was kind of cozy to knit the 24 patternpieces, with no pressure from a kal, and now I am up to more lace - a shawl I think :-) This scarf will be handed over to my mother, who again will give it to a kind lady for x-mas - she want this scarf over everything in the world, but don't know that I have knitted it for her :-)