Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 23. august 2010

Det ordnet seg

med glasskulene som jeg etterlyste i det forrige innlegget, jammen kjekt å ha lesere med lagerbeholdningen i orden :-)
Tusen hjertlig takk for all hjelp!

Jeg har skjønt at det kan se ut som om jeg har tenkt til å flytte til havet i nærmeste fremtid, det er ikke tilfelle altså. Men neste år er vi forhåpentligvis eiere av en hytte ved havet, og det er jo ingen dårlig erstatning.
Vi legger ut hytta vi har på fjellet til salg på vårparten, og hvis alt går som vi håper sitter vi sent neste høst og dypper tærne i saltvann - kryss fingre sammen med meg da - jeg gleder meg noe så vanvittig!




Yesterday I had a wanted post in my blog, and today it is all arranged for me to get the glass floats! Lucy me - I have readers with a lot of cool things in store :-) And thank you everyone that wanted to help, you are so kind!

I think some understood from the post that I am going to move to the seaside in close future, that is a missunderstanding. But we are hopefully selling our cabin in the mountains net spring, and late next fall we are hopefully the owners of a cabin by the seaside :-) Please cross your fingers for us - we are sooooo hoping this will happen smoothly.