Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 19. juli 2010

Jeg lovet jo å komme innom bloggen

på en regnværsdag, og i dag har det fallt noen dråper så da passer det jo bra.
Hittil har sommeren bragt mye strand og saltvann, masse fint vær - regnet har det kun gjort noen få netter - og vi har kost oss på tur fra Gjøvik til Bergen og hjem igjen.
Neida, vi tok ikke den enkleste veien over fjellet - den man gjør unna på endel timer - vi tok likesågodt den veien som går rundt sørlandet vi :-)
Og for en herlig ferie vi har hatt.



Turen startet med knallsol, og første kvelden tilbragte vi ute på terassen på hotellet i Langesund. Grillmat og god vin i glassene, ja dette kaller jeg pangstart på ferien.



Og jeg lover - jeg har masse bilder :-)

I promised to come by my blog on a rainy dag, and today there has been some dripping so here I am :-)
My vacation so far has included a lot of beach, saltwater and seaside. We have been travelling from Gjøvik to Bergen by car, not the easy way over the mountains that would have been done in some eight hours or so - no, the long way around that included the coast south in Norway befor we came to the coast west in Norway - where Bergen is situated :-) Here some shots from Langesund - and I promise - I have loads of photos :-)