Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 21. juli 2010

Da ferien ble planlagt

var det enkelte plasser som bare måtte med på listen av ting vi skulle se, og en av de var Lindesnes.
Jeg har jo vært der før, men det er så veldig lenge siden.
Da jeg var liten ferierte vi med telt på sørlandet hver sommer så jeg har sett alt av småbyer langs denne kysten tror jeg. Da jeg ble litt eldre var det fjellet og fotturer som var mine foreldre sin greie. Dette førte nok til at da jeg ble så gammel at jeg kunne feriere på egenhånd, ja da var jeg ferdig med Norge som ferieland og siden det har jeg latt reisene gå til utlandet :-)
Men herlige sørland, her er jeg igjen, og jeg nøt hver dag med synet av hav, bølger og sand.











Lindesnes, you don't come further south in Norway when it comes to the mainland. A beautiful place to visit, and even if I have been here before it was a must to stop and enjoy :-) Well, there is actually ages since last time. When I was a little child, my family always spent our summer vacations in tent at the south coast of Norway, and there is not a town where I not have been I think :-) When I got a bit older, there was mountains to visit... So when I got old enough to spend my vacations on my own - I headed for Europe - finished for a long time with my own country as a goal for vacations. But now I am back - and I enjoyed every day - seaside is the best :-)