Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 5. juni 2010

Under Dyvekes bro

Når vi er i Oslo kjører vi ofte over Dyvekes bro.
Jeg har lagt merke til at de som står på bussholdeplassen der som oftest står og ser på noe som er under broen, og av og til har jeg sett folk med kamera der også. Nysgjerrig som jeg er, har jeg lurt veldig på hva de ser på, men jeg har aldri gjort noe med det.
Men så - hva man ikke finner i bloggverden - jeg var inne i bloggen til Thorzo, og der fant jeg svaret gitt.
For under Dyvekes bro finnes en skatebowl!
Og gjett om jeg neste gang jeg kjørte over broen fant en sidegate å parkere i, og kameraet og jeg gikk for å ta en titt.



Her var det masse herlig grafitti, og skaterene hadde en flott bowl eller bane eller hva de nå kaller det :-)



Se på de lekre fargene da!



Jeg spurte pent om å få ta bilder, og jeg tror de syntes det var dumt at jeg ikke var jornalist eller noe sånt :-)



Jammen var de flinke, og denne bowlen var mye dypere enn det ser ut på bildene mine.



Skikkelig fint sted! Nå har jeg lært at neste gang jeg blir nysgjerrig så skal jeg sjekke det ut :-)


Shots from a skatebowl in Oslo. Those boys where goood, and look at all that lovely grafitti - beautiful colors!