Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 7. juni 2010

På rockekonsert

Jo da, når jeg hørte det var rockekonsert rett borti dalen her, så var jeg klar jeg.
Jeg gikk vel kanskje ikke mest for å høre på musikken da, men det var helt klart en god anledning til å få tatt noen bilder :-)
Ikke helt lett med en mørk scene og masse sol som skinte inn gjennom diverse åpninger, men en lærerik utfordring.
Og jeg ble skikkelig overrasket over musikken også, disse ungdommene kunne sakene sine :-)
Så - når man tar bilder på rockekonsert, ja da tar man ikke fire bilder akkurat...
Herved advares mot maaaange bilder :-)




































Shots from a rockconsert in my neighbourhood. Great music from the youngsters, and a great opportunity for me to use my camera :-)