Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 27. mai 2010

ABC i ord og bilder

Siden bokstaven denne uken i ABC i ord og bilder er G, følte jeg meg nesten programforpliktet til å vise noe fra byen jeg bor i - nemlig Gjøvik.
Men fordi min forrige runde i ABCen omtalte byen i nesten hvert innlegg, fant jeg ut at jeg hadde reklamert nok for denne byen - jeg er jo tross alt Oslojente, og har en drøm om å bo ved havet - ikke Mjøsa :-)
Så derfor blir det grønn hos meg i dag.
Nå som våren og sommeren veksler på annenhver dag, blir det fort grønt og frodig rundt meg, og det må jo festes på bildebrikken...










Jeg ble ikke enig med meg selv om dette bildet går i grønt eller gult, men det samme kan det jo være - både grønt og gult begynner jo på G :-)





G for grønn=green, and in the last photo also gul=yellow.
I am so sorry folks, but I totally forgot translation in my last post - it will never happen again :-)