Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 22. april 2010

ABC i ord og bilder

I dag er bokstaven B i ABC i ord og bilder, og det første som slo meg var ordet Benk.
Jeg har noen bilder av benker i arkivet- og tanken var da - et litt seriøst Benke innlegg - med en bildecollage, og med et søtt dikt om en benk i tillegg.



Nå har det seg slik at jeg kan svært få dikt, og ihvertfall ingen om benker, og ikke har jeg noen diktbøker heller.
Men er det noe man mangler er jo Google ens beste venn...
Jeg har lett meg frem og tilbake mellom Ikeabenker og hageblogger med de flotteste benker, men noe dikt som passet fant jeg ikke...
Jeg fant derimot denne videosnutten, og selv om innlegget ble en tanke mindre seriøst på denne måten, syntes jeg det ble en grei erstatning :-)




ABC-game; B is for bench.