Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 15. april 2010

ABC i ord og bilder

Ja, da er vi i gang med den tredje runden i ABC i ord og bilder, og jeg henger fortsatt med :-)
Det er Petunia som er selveste sjefen for dette, og lurer du på hvordan det fungerer kan du lese mere her. Bli med du også da vel, dette er GØY!
A er jo den første bokstaven og A skal det bli - som i Arbeidsplass.
Det er jammen godt vi er forskjellige som mennesker, for hadde min Arbeidplass vært i toppen av denne kranen ja da hadde jeg rett og slett ikke gått på jobb om morgenen - enkelt og greit. Jeg klatrer ikke mer enn tre trinn på en stige, og hadde svimt av leeenge før jeg nådde toppen av denne kranen. Men for en flott Arbeidsplass det er for de som ikke gjør noe av høyden, her ser de nok fra Minnesund til Lillehammer tenker jeg. Og tenk å sitte der oppe med kamera og lang tele :-)



What a great place to work, on top of that crane, for those who can stand hights :-)