Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 17. mars 2010

Tusen takk!

for all responsen på det forrige innlegget mitt!
Jeg har vært innom alle sidene dere har fortalt om, og jeg har nok endt opp med Google reader. Grunnen til det er at jeg liker at postene jeg leser har plass til å vise bilder uten at jeg må scrolle, må jeg det mister jeg helheten i bildet...
Føler desverre at jeg må bytte til det nest beste - Bloglines var perfekt for meg - men det hjelper jo ikke når oppdateringene ikke kommer.
Jeg har flere ganger opplevet at såsnart jeg har skrevet om et problem i bloggen min, så har det fikset seg på egenhånd. Nå håper jeg inderlig at det skjer i dette tilfellet også :-)



Thank you so much for your respons on my last post! I have visited every site, and in the end it seems to be Google reader that suits me best. I like when there is enough space for the photos so scroll is unnessesary - that way I am able to look at them and learn. Unfortunately I feel that I move to the second best choice, Bloglines was as made for me. But that doesn't help when the updates are missing...
But, it has happened before, when I write about a problem in my blog, it all by sudden solves itself shortly after. Let's hope that will happen this time too :-)