Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 19. mars 2010

Hurra en hakkespett!

I går hadde jeg storfint besøk i Ristorante Bianco - en hakkespett!
Nærmere bestemt en flaggspetthunn, hvis jeg har klart å lese fugleboken min rett :-) Åh håper hun fant serveringsstedet verdig flere besøk, kanskje hun til og med lager rede i nærheten...
Jeg har aldri sett en hakkespett live så dette var gøy!



Og så lurer jeg med et blåmeisbilde :-) Jeg syntes de har så vakre farger og tar bilde etter bilde.



Yesterday a woodpecker visited my Ristorante, yay I have never seen one in RL before :-) It is a she, and I hope she found everything to her satisfaction and build a nest nearby.
And then another blue tit :-) I love their colors and shoot them again and again - and again :-)