Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 27. februar 2010

Utfordring

Jeg har egentlig erklært bloggen min for både award- og utfordringfri sone, men da jeg fikk utfordring fra Merete , og så hvilket bilde som skulle brukes kunne jeg ikke la være å blogge utfordringen. Den lyder som følger:

1. Gå inn på bildemappen din
2. Velg så den 5. mappen
3. Finn det 5. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 5 nye, link og gi beskjed om utfordringen til dem



Her er mitt bilde, tatt innenfra Skibladnerhuset, den dagen jeg var nede for å fotografere Skibladner på plass i huset sitt - etter at jeg hadde fått vite av nettopp Merete - at båten var på vei til vinteropplag. Merete har inside information skjønner du, og bloggen hennes oppdaget jeg ved at hun la igjen kommentar i et ABC innlegg jeg hadde laget om Skibladnerhuset.
Det var så mye tilfeldigheter som hang sammen i dette, at jeg syntes den utfordringen fortjente å bli blogget :-)
Jeg sender den imidlertid ikke videre til noen spesiell, men har du lyst så heng deg på!
Challange - 5th photo in 5th folder on my computer.
Shot from inside the house where PS Skiblader stays all winter.