Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 13. februar 2010

Tyvstartsokkene

Jeg kjøpte jo inn garn i god tid før OL for å være klar til start i OL-alongen i Projo.
Men så ble fristelsen for stor, og jeg tyvstartet på sokkene. Ja jeg ble visst så ivrig på strikkeriet at sokkene ble raskt ferdig - faktisk før OL i det hele tatt startet.



Gudsjelov er det ikke så høytidelig i forumverden at man blir disket for en slik tyvstart, så nå som startskuddet har gått er jeg fortsatt med - strikkende på Bella's Mittens i Viking Eco Alpaca. Nydelig garn!

You may remember that I jumped the gun in the winter games along and started knitting way too early. Well, it was a fun knit and the socks were finished before the games even had started.
But in the forum-world there is no such thing as diskvalification, so I'm still in - knitting on my Bella's Mittens in Viking Eco Alpaca. Lovely yarn!