Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 10. februar 2010

Tusen takk

for alle kommentarene deres på det forrige innlegget mitt!
Det er virkelig lærerikt for meg når jeg leser hva dere ser i bildene mine og hvilket inntrykk de gjør på dere - jeg vet jo hva jeg fotograferte, men hva jeg formidler videre er jo vel så viktig :-)

Jeg lærer hele tiden, og selv om jeg syntes stativ er skikkelig herk å bruke så er jeg så smått igang...

Etter at eple ble et valg på menyen i Ristorante Bianco har det vært gråtrost innom med jevne mellomrom




Mens disse spiser bare solsikkefrø. Det ble vel aldri helt avklart, men jeg går for gulspurv jeg :-)
Ser du nøye etter på grenene er det små skudd av gåselabber der. Er ikke helt sikker på om dette er resultat av den lange varme høsten vi hadde i fjor, eller om det virkelig kan ta's som et tegn på at våren snart er her...



Thank you so much for your comments on my last post! It is very educating for me to read about what you see in my photos, I know what I shot - but it is interesting to see if I am able to pass this on to you :-) Now I know that green light can make the photo spooky :-)
I learn every day, and this is a good way to be better :-) I also have learned that even if tripod is irritating, it makes much better photos when I use it. Photos from my Ristorante - fieldfare and yellowhammer.