Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 19. januar 2010

Ok - brikke ferdig

Jeg anser det første prosjektet i hobbybokalongen hos Projo som ferdig...
Ikke det at det ligner brikken jeg skulle sy i det hele tatt, men nå gidder jeg ikke mere. Det å sy noe som skal ligge flatt og i tillegg skal se firkantet ut, viser seg å være vanskelig.
Jeg har sydd og plukket opp, igjen og igjen, og til slutt var kanten jeg skulle ha rundt midtstykket rett og slett så flisete at den ikke kunne brukes. Derfor ble kanten hoppet over, og brettekanten tilslutt sydd direkte på midtstykket.
Alt i alt et mislykket syprosjekt i forhold til oppgaven, men resultatet ble da ikke så verst allikevel - kan fint brukes som brikke på et lite bord på terassen når solen skinner og snøen er borte. Den matcher faktisk fargen på husveggen perfekt :-)

I hereby declare my table mat for finished.
To sew something that is supposed to lay flat, and in addition is supposed to look square is hard. This is a total miss if compared to the photo in the book I used, but still, it looks pretty nice I think. Can be used as at table mat on a little corner table on my terrace when the sun is shining and the snow is gone. And it matches the color of my house perfectly :-)