Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 1. november 2009

Enda mere strikkerier

Dette kan jo snart kalles en strikkeblogg igjen dette, jammen har det blitt fart på strikkepinnene hos meg :-)
Disse fingerløse vantene har jeg hatt lyst til å strikke en stund, og nå fant jeg ut at jeg var kommet dit på listen. Ja, listen er ikke virkelig altså, den finnes mest i mitt hode, og der popper det idèer til og fra :-) Ofte blir de glemt like fort som de er satt på listen, men noen fester seg, slik som disse. Jeg har brukt fra garnlagret mitt av KnitPicks Palette garn, og mønsteret har jeg kjøpt her . I mønsteret var det mørkeblå flekker i himmelen som livet opp, men på mine vanter ble de seendes ut som møkkflekker - så de droppet jeg...
Jeg er superfornøyd med disse, og de er allerede i bruk. Litt kaldt på fingertuppene, men jeg tåler å fryse når det er for en god sak :-)


Fingerless mitts, and I am so happy with them :-) Knitted in KnitPicks Palette, and the pattern can be purchased here. These have been on my list for a while, and now was the right time to knit them. A bit cold with fingerless these days, but I love them and will wear them to pieces :-)