Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 26. september 2009

Endelig - skjørtet mitt

Jeg tror jeg skal ordne helger uten planer om noe som helst fornuftig å gjøre mye oftere - for hittil i helgen har jeg fått gjort uendelig mye :-)
En av tingene er å sy sammen skjørtet mitt - endelig!
Det er tatt haugevis av bilder av meg med skjørtet på, men ingen av de klarer å vise hvordan skjørtet ser ut, sort er jo ikke akkurat lett å fotografere. Derfor har jeg valgt å vise bilde av skjørtet uten meg selv inni, da får dere riktig inntrykk av det.
Strikket i Viking Sportsragg på pinne 4mm, og mønster finnes i bladet Creative Knitting mars 2008. Joda, jeg skal nok få brukt dette - jeg er faktisk kjempefornøyd :-)

Finally I can show you my skirt :-) Many shots are done with me inside the skirt, but none of them managed to show how the skirt actually looked. So - this is my solution - a photo of the skirt on it's own. I am so happy with it, and I know I will use it a lot :-) Knitted in Viking Sportsragg yarn on needle 4mm, and the pattern you can find in Creative Knitting March 2008.