Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 3. september 2009

En spagettispisende Leon






skjønner ikke hvor maten tar veien - den ender iallefall ikke i hans mage :-)




Strikkeoppdateringen i dag forgår i hauger :-)


Snart er forhåpentligvis tunikaen min ferdig - jeg har fått tak i Clover heklenål 3,5 jippi!!
Det hjelper å surve litt, nå er faktisk nettbutikken "min" i orden igjen.







Og strikkeskjørt blir det.
Ferdig strikket, kun montering og blokking igjen :-)





Her er det et stykke igjen da...
Ny jakke!
Uff, ja jeg vet, jeg har jo noen strikkejakker fra før nå - men det er så gøy at jeg klarer ikke å stoppe.
Og denne har jeg ønsket meg i evigheter :-)






When Leon gets pasta he never seem to be able to eat it up. Poor thing, he does't understand where it ends :-)
And a little knitting update from me.
My tunic is soon to be finished I hope, and so is my skirt - only blocking and mounting left on the last one. And yes, you can see a new jacket on the last photo :-) I know, I have several jackets, but this one I really need :-)