Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 21. september 2009

Åpent

I forrige uke åpnet jeg Ristorante Bianco igjen.
Dvs jeg åpnet en ny avdeling - nemlig gressplen avdelingen. Et fuglematestativ gjør nytten, det er en stang med kroker til å henge materene på, og det er banket et stykke ned i bakken slik at den materen jeg har hengt på er rundt 150 cm over bakken.
Dette fungerer flott i forhold til kattene, de ligger av og til og lurer under granbusken men får ikke tatt noe fugl.
Jeg skulle vel gjerne lovet dere å ikke blogge flere halvdårlige fuglebilder, men det kan jeg ikke :-) Vi får se hvor bra bilder jeg får til, og om jeg klarer å la være å blogge bildene hvis de ikke blir bra.
Vil dere gjerne se noen nå sier dere???
Ja jeg kan jo gjerne vise noen da, hvis dere er så ivrige - jeg har jo sittet i flere dager på terassen med kameraet så jeg har jo noen bilder på lager :-)


Jeg er ikke sikker på hva slags fugl dette er, tipper på en fink av et eller annet slag... Noen som vet?

Blåmeisen er på plass igjen


Det er kjøttmeisen også. Disse to sortene er det jeg har sett inntil i går, da kom den jeg spurte om ovenfor også på besøk.



I have re-opened my Ristorante Bianco, and I wish I could promise you not to blog more of my low quality bird shots :-) But I can not, I can only try to get the photos as good as possible :-)