Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 11. august 2009

Pulsvarmere

Til nå har jeg ferdig 30 ruter i teppet mitt,
leggingsene mine er ferdige - jeg kommer med ferdigbilde,
planen om skjørt er i boks - jeg har bestemt meg for garn som kjøpes på nett,
og jeg er godt i gang med en tunika... Joda, her strikkes det :-)
Og innimellom kommer det dalende slike småidèer som at jeg nok trenger noen pulsvarmere til høsten for å hjelpe på kalde fotohender. Jeg hadde et lite nøste på 25gr angoragarn i en nydelig grønnfarge liggende og vips, på en kveld hadde jeg deilige pulsvarmere. Det er egentlig slik blondekant i toppen på disse, men pga pusete angora syntes de ikke så veldig godt. Men det gjør ikkeno, jeg vet at det er der :-) Mønster fant jeg her.
Wristwarmers in angorayarn, I think I need some for cold photo fingers when fall arrives :-)
I have decided on yarn for my skirt, it will be purchased online so I yet have to wait with co. While I wait I knit (un)patiently on a tunic :-)