Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 3. august 2009

Bilde av Sibirsk nøttekråke

Å nei, jeg gir meg ikke så lett :-)
Lettere irritert over en dårlig fotodag med lånt kamera, tok jeg med meg Olympusen min ned på Gjøvik gård dagen etter. Det er et kompaktkamera med en enorm zoom, og hvis noe kunne klare jobben med å finne den Sibirske nøttekråka oppe i trærne måtte det være denne. Desverre gir kameraet jo ikke klare bilder med 20Xzoom, det har dere jo sett på fuglebildene mine fra før - men her er den - etter 2 dagers jakt - den Sibirske nøttekråka!


Og slik skal et bilde av den flotte statuen se ut, jo da, i dag er jeg fornøyd :-)

Det ble tilogmed et bilde av gamlemor på shopping...
Another day with photoshoot, this time with slightly more succsess on the bird :-) I used my own camera that has 20xzoom, too bad it does'nt give better photos on that range.