Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 17. juli 2009

En Lulu ferdig

En Lulu leggings er ferdig, og jeg syntes den ble så fin at jeg ikke har tålmodighet til å vente til den andre er ferdig med å vise frem :-)
Dette blir godt for giktiske knær til vinteren, enten i tursko som her

eller med høyhelte støvletter som her. Ja her tenkte jeg at det passet med skjørt til da :-)
Jeg er superfornøyd med disse, kjempefint mønster, enkel og rask strikk, den siste er nok snart ferdig tenker jeg.


Ser du, villbringebærene mine holder på å modnes :-)
De vokser rett ned i skråningen for hagen min, nå blir det snart rørte bringebær - nam nam.
I have finished one Lulu leggings, and I think it is so cool that I have to show it to you before the second one is done :-) Lovely pattern, easy and fast knit - my legs will love these comming winter. Either on a walk with Leon, or with high heels and skirt.