Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 13. juni 2009

Det hjalp skal jeg si deg...

Det hjalp med et spark i baken, jeg strikker og strikker på sjal jeg.
Målet er jo å bli ferdig på søndag, og det får jeg til - snart klar for å begynne på blondekanten :-) Meeen, det kan se ut som jeg får litt for lite av det flerfargede garnet, jaja, den utfordringen tar jeg når jeg ser hvor mye jeg mangler.
Vi er nå 3 stykker som jobber for harde livet, Merethe som kom med utfordringen, Turid har også hengt seg på, og så er det meg da. Heia oss jenter!!

Og jeg har fått enda en grunn til å bli ferdig fortere enn fortest med jakken også. Jeg har en Ravelryvenn som har blitt en riktig så god nettvenninde med tiden, og hun har nettopp fått publisert sitt første mønster. Hun har laget leggingser som jeg bare måååå ha - bare ta en titt i denne linken, de er råfine!! Grattis Rachel!! Det eneste er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal få kjøpt mønster og garn på nett, men jeg regner med at det kan hun fortelle meg etter at hun kommer tilbake fra den store lanseringshelgen sin. Og siden jeg er så stanhaftig at jeg ikke begynner på noe nytt før jakken også er ferdig så blir det mer strikking enn fotografering her den nærmeste tiden, det kan jeg love!

To get the challange from Merethe on my boring shawl really helped, I am now knitting with high speed :-) Yet another blogger has joined us, so now we are 3 that have promised to blog a finished shawl on Sunday. And now I need to finish the jacket asap too. I have promised myself - no more co before both are finished - but now I really need to co for a new project. My friend Rachel has gotten her first pattern published - leggings - they are so cool!! Take a look at this link - I really have a need for those! So now there will be more knitting than camerafun for a while for me!