Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 11. mai 2009

Tulipan i solnedgang...

Det finnes så mange morsomme ting en kan melde seg på her i bloggland, og Moseplassen har en blogg hvor det er konkurranse hver måned. Jeg har lest bloggen hennes fra start til slutt, og beundret alle flotte bilder som har deltatt, men nå har jeg fryktelig lyst til å være med selv.
Med mine fingre som absolutt ikke har snev av grønt, og med helt alminnelige blomster som pryder mitt blomsterbed har jeg nå entret konkuransen "Frøken Løk 2009".

Og her er da mitt bidrag; "Tulipanknopp i solnedgang"
Hvite tulipaner nok er ganske vanlige løkblomster i blomsterbedene om dagen vil jeg tro, men siden jeg er ganske så ny på hageblomster syntes jeg disse er riktig så spennende. Og her om dagen var de utrolig vakre der de sto i solnedgangen med glødende tupper på knoppen. Jeg har prøvet å fange denne gløden, og resultatet ble ganske brukbart syntes jeg.

Tulip in sunset
Det er jo ikke bare blomster jeg er ny på, fotolidenskapen er jo rimelig ny den også. Så får vi se, ønsk meg lykke til da - og ta dere gjerne en titt i bloggen, det blir sikkert masse fine bidrag til konkurransen.
With this photo I have entered the contest " Miss Bulb 2009" in the blog Moseplassen. I have called it "Tulips in sunset", -wish me luck :-)