Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 21. mai 2009

Stillits ????

Ja det er visstnok et fugleslag, og jeg har vært så heldig å få besøk av den. (Tror jeg da, Moseplassen - hjeeelp!) Utrolig dårlige bilder, tatt i full fart gjennom kjøkkenvinduet, men jeg er som vanlig svært spent på hvilken fugl det er og poster ivei :-) Håper den kommer tilbake slik at jeg kan få tatt bedre bilder.


Er den ikke nydelig - se på de flotte fargene!


Nå har fuglene oppdaget fuglebadet også. Enn så lenge sitter de på kanten og drikker og koser seg.

Håpet er jo at de skal plaske litt rundt etterhvert - denne har iallefall funnet stupetårnet!


Jeg vet jeg lovet pause i fuglebildene, men jeg holder nok ikke alltid det jeg lover tydeligvis :-)

The first two photo's is of an European Goldfinch I think. Not good photo's, but they are taken from inside my kitchen in a hurry. I was so afraid it would fly away. And - as you can see - the birds have discovered my spa :-) At least they are drinking from it for now, my hope is for some of them to take a bath. At least the last one has found the diving board :-)