Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 29. mai 2009

Min favorittby

Vi har vært på tur til min favorittby - Tønsberg. Vanligvis bor vi hos venner når vi er der, men denne gangen lå vi på hotell. Choice hotell - Petter Stordalen, jeg liker at dusjen mer enn risler med vann så det blir nok ikke mer Choice på meg :-)


Utsikten fra rommet var flott, rett ut til båter og saltvann


Takterassen hadde ikke åpnet enda, men her var det svømmebasseng og uteservering fra starten av juni. I mellomtiden hadde to slike fugler (kan det være Tjeld?) inntatt terassen. De hadde bygget rede i en stor blomsterkasse, og fru fugl ruget på egg hele dagen.


Slottsfjellet sett fra takterassen

Leon var selvfølgelig med, og det var ikke tvil om at han trivdes. For ordens skyld gjør jeg oppmerksom på at han aldri sover i sengen, men han så sitt snitt til å prøve denne mens vi pusset tenner :-)


Småfugler finnes jo overalt, og selvfølgelig måte jeg ha bilde av Tønsbergspurven

Middagshvil...

Mursteinsbygning...

En utrolig flott gammel dør som er tatt godt vare på Leon elsker å bade og kunne ikke skjønne hvorfor han ikke fikk lov å hoppe uti

Gammelt og nytt om hverandre - jeg skulle gitt mye for å bodd her

Vi var alle enig i at turen var kjempeflott. Leon for første gang på hotell og han oppførte seg eksemplarisk. Han syntes nok at heisen var nok litt skummel i fart, men det tok bare et par turer så skjønte han at det var ufarlig.

Photo's from a trip to Tønsberg town. By the sea - my favorite town!