Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 26. april 2009

Kreativ

Mandagstema - legges ut på søndag, og derfor blir det søndagens tema hos meg. I dag er temaet kreativ.
Jeg fikk en umiddelbar reaksjon da jeg så hva dagens tema var, og tastet meg raskt inn i bildearkivet. Joda, bildet var der fremdeles...
Det ble tatt i fjor høst da en i nabolaget laget terasse og var litt uheldig med trillebåren sin. Og hva gjør man når hele trillebåren revner - jo man banker og bender og vips så er den så god som ny. Vel, iallefall nesten da... Ganske så kreativt syntes nå jeg!
Creativity is the theme this week for the photo along. And I find this pretty creative... No need to buy a new one when you can fix it yourselves. By the way - this is not my wheelbarrow.