Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 15. mars 2009

Mandagstema

Denne uken er temaet fritid.

Vel, på fritiden strikker jeg, men det er vel noe alle har fått med seg...
Litt mer spennende er at jeg tilbringer en kveld i uken her - på Toten Folkehøyskole, Lena.
På fotokurs!
Det er kjempegøy! Vi lærer om blender og lukker, brennvidde og ISO-verdier, lyssetting og alskens ukjente ting - og jeg skjønner sånn passe av det tror jeg. Har ikke begynt å trene så masse på det enda, men snart blir nok bildene mine enda merkligere vil jeg tro - inntil jeg får dreisen på det.
Jeg må bare vise dere litt hva skal man kalle det - kreativ byggeteknikk? Bildet er tatt inne på skolen og jeg syntes denne trappeplasseringen er ganske så stilig - midt over vinduet!

Eh - so where is the rest of the window...

Vil du se andre bloggere sine fritidsinnlegg, klikk her.