Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 1. mars 2009

Mandagstema

Denne ukens mandagstema er delikat...
Jeg syntes dette var et litt vanskelig tema
- delikat = innbydende, lekker
- delikat = pinlig, vanskelig
Da er det bare å sette fantasien i sving og finne sin egen tolkning. Delikat forbinder jeg med mat, men jeg tror jeg har tilgode å lage et måltid som ser så delikat ut at det blir et flott bilde hehe. Delikat forbinder jeg også med bildene noen av strikkebloggerne tar av de ferdige produktene sine, men jeg kommer visst litt til kort der også, jeg er liksom litt mer rufsete i bildene mine. Helt siden jeg fikk det nye kameraet mitt har jeg vært på jakt etter å ta delikate bilder, og her er min løsning på dagens tema

I love pasta!

Vil du se flere delikate bilder, ta en titt her.
The theme in this weeks photoalong is delicious/savoury.
What to put in those words is up to every person, I do connect it to food I think but my dinner did not look delicious enough to make the perfect photo. In my language the word also can mean more like a perfect total, and this photo I think can match the idèa of a such total.