Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 9. mars 2009

Litt hekling...

Det hekles og strikkes her fremdeles, men kanskje ikke så mye som før - dette fotogreiene tar jo litt tid da vet du.
Her har jeg iallefall fått ferdig en cowl. Heklet som et skjerf, men så heklet sammen i endene. Den går to ganger rundt halsen, og så slipper jeg disse endene som alltid er i veien. Jeg hadde enda mer herlig Blue Sky Alpaca på lager, men dette er det siste - nydelig garn!
Og nei, jeg har ikke stikket gensern - det er en gammel H&M.
Crochet cowl
My new crochet cowl made of the last Blue Sky Alpaca in my stash. I love that yarn! The cowl is made long as a scarf and then sewn together in the ends. That way I don't have this loose ends I newer know where to put. Just so I have said it, the sweater is not knitted by me - it is an old H&M.