Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 18. mars 2009

Ikke la dere lure

av snøværet på disse bildene, vi har nemlig knall påskevær i dag - ja jeg tror faktisk at våren kommer!
Jeg hadde storbesøk på Ristorante Bianco i forrige uke, selvfølgelig den dagen det snødde vannrett - av dompap!
Jeg er sånn rimelig sikker, men tar gjerne imot korreksjoner :-)

Dompap/Pyrrhula pyrrhula
Bildene ble jo litt mer uklare enn de trenger å være pga snøværet, så jeg tenkte at jeg skulle ta nye ved neste besøk. Men - jeg har ikke sett de igjen - så da blogger jeg dompap i snøværet.

De er jo så flotte med de fargene, dette var gøy! Og jammen tror jeg at det var herr og fru som var på besøk denne gangen også, ja den våren, den våren...
Another bird in my Ristorante Bianco, I don't beleve these ones lives in the US either - Pyrrhula pyrrhula.