Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 21. februar 2009

Ristorante Bianco...

Min hage ser nå ut som en underavdeling av Felleskjøpet...
Det henger meiseboller i tørkestativet, under takmønet henger kokosnøtter fylt med fuglemat, og ute i trærne henger fuglematere med solsikkefrø + flere kokosnøtter.
Velkommen til Ristorante Bianco!
Hovmesteren er en kjekk staut kjøttmeis (eh - tror jeg...)som plystrer etter damene dagen lang
Ristorante Bianco, head waiter

Unnskyld, men har du bestillt bord?
Do you have a recervation?

- nei takk, jeg pleier ikke å drikke til maten jeg
No thanks, I do not drink while eating

Noen spiser i en durablig fart...
Some eat as fast as they can

Andre litt mer rolig...
Some in a more calm way

Og noen har jammen skikkelige manerer.
And some have better maners

Åh nei, du må ikke ta bilde av meg!
Oh no, I do not want my picture taken

Av og til blir det litt venting på maten, men aldri mer enn de kan tåle
Some have to wait in line for a while

Takk for besøket, og velkommen tilbake!
Welcome back!

Kokkens anbefaling står urørt i dag også, hmm, dårlig markedsføring?
The chef's recommendation is not yet discovered...

Finally birds in my garden - welcome to Ristorante Bianco!
If you move the cursor over the photo, you can see text translated to English.