Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 7. februar 2009

Nix

Ingen fugler enda. Det har kanskje noe med at det snør jevnt, og det gjorde det i går også. Sikkert ikke så morsomt å henge i en matball i snøværet, når jeg tenker nærmere etter så hadde nok heller ikke jeg gjort det - da skulle jeg i såfall vært nærmere utsultet.
Så kanskje jeg må lage et hus til de, hvor de kan få ly for vær og vind, hvit duk og maten servert på en fin måte - jeg må nok over til interiørbloggene og se om de skriver noe om fuglehus...
Tusen takk for innspill fra dere alle, jammen ikke lett dette med fuglemating!
Ventetiden i går foregikk med heklenål i hånden og en nålpute så dagens lys. Idèen har jeg hentet her. (Og nei - jeg kan ikke det språket.)

Crochet pincussion
No sign of birds yet! Maybe it has something to do with all the snow falling. Both yesterday and today it has been snowing all day. When I think of it, neither would I hang in a ball, in heawy snowy weather, trying to eat a decent meal... Maybe I need to build them a house...
Anyway, my birdwatch was done with crochetneedle in my hand and this pincussion was made. The idea for it I got here. The language I do not understand though...