Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 18. januar 2009

Nordiske føtter

Merete har igjen invitert til Nordiske føtter på Flickr.

Dette var kjempegøy forrige gang, så jeg ble selvfølgelig med denne gangen også.

Mine søndagsføtter sitter foran tv med strikketøy og ser på skiskyting.

Samtidig går NM på ski av stabelen i byen der jeg bor...

Rett oppe i åsen her....

Hvis jeg lukker opp vinduet kan jeg høre speakeren...

Det er vel det jeg kaller late søndags føtter...



Nordic feet - Sunday feet



Nordic feet.

Merete have once again invited to Nordic feets on Flickr. This was a lots of fun last time,so of cause I happily joined this time too.

Sunday feets watching ski on tv...
While Norwegian Championship in crosscountry skiing takes part in my town...
On the hills pretty near my house...
If I open the window I can hear the speaker...
That is what I call lacy Sunday feets...