Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 11. januar 2009

Kjøkken....

Det er ganske inspirerende å lese interiørblogger, jeg får stadig lyst til å renovere både ditt og datt. Før jul var det kjøkkenet vårt som fikk en makeover og det ble lagt store planer om en skikkelig forandring. Alle som har fulgt strikkingen min har vel skjønt at jeg er stor fan av farger - og ja - jeg er nok like fargerik på interiørsiden av og til.
Så - etter all interiørblogglesningen sitter jeg nå med grå vegger. Nydelig gråfarge om jeg skal si det selv, men jeg er blitt totalt handlingslammet... Mitt interiørhjerte skriker etter gardiner med en skikkelig flott mørk lillafarge, men da er jeg jo tilbake til der jeg var - er det virkelig slik at jeg i fremtiden må nøye meg med små fargeklatter....

Before holidays our kitchen finally was finished redecorated. New paint on the walls in a beautiful grey color, just as I have seen in interiorblogs... As you can see from my knitting I am a colorperson, and this grey color on my walls really put me out of action. My heart screames for solid dark purple curtains, by the new look only allows dashes of color...