Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 23. januar 2009

Dette blir et litt av hvert innlegg, så hent en kaffekopp og ha tålmodighet.
Restegarnsokker - alle som har vært innom Bea noengang har sett hvor flotte ting hun strikker og hekler av restegarn. Hun setter sammen de nydeligste farger, og jeg blir så inspirert til å gjøre det samme.
Så jeg fant frem rester av Silja sokkegarn og satte igang... Strikket på to samtidig for å få det helt likt, og da jeg var ferdig med leggene hadde jeg igrunnen fått nok. Jeg er nok mer typen som trenger noen hele nøster med selvstripende garn jeg... Slik ble mine restegarnsokker...
Så har jeg fått awarder - hele 3 stykker!
De 2 første er fra Bente, tusen, tusen takk! Du strikker masse flott selv, og hunden din er jo bare kjempenydelig også! Leon hilser så masse!


Denne er fra BeritT - tusen,tusen takk! Mer kreativ dame skal du lete lenge etter, og hun har masse nydelige foto i bloggen sin. Leon blander seg inn her også - voff Laika - hva det betyr er visst hemmelig...hmmmm....

En stor klem til dere begge for at dere tenkte på meg med disse awardene!
Så har jeg fått en utfordring fra Merethe:


4 FAVORITTPROGRAM PÅ TV: Jeg ser visst ikke så mye på tv, for jeg fant bare 2; What about Brian og Brothers and sisters (tror jeg den heter...).
4 TING JEG GJORDE I GÅR: Strikket, gikk tur med hunden, strikket - og så strikket jeg litt.
4 TING JEG SER FREM TIL: Sol, sommer, lyse netter, badetemperatur i havet.
4 FAVORITTRESTAURANTER: Ingen i den byen jeg bor i iallefall...
4 TING PÅ ØNSKELISTA: Det ultimate lommekamera, flere Harmony wood strikkepinner, å bo ved havet, ikke mere snø for i år.
Har du lyst, ta utfordringen med deg til bloggen din!