Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 11. desember 2008

Nå er jeg lei...

Skikkelig lei min mors gamle fæle grytekluter! I år får hun noen nye, det trenger hun!
Heklet i bomullsgarn etter denne oppskriften - ganske morsomt faktisk.
Egentlig er jeg ganske fornøyd jeg. Tradisjonen tro baker moren min småkakene som trengs til jul, det er ganske greit syntes jeg. Siden vi feirer faren min sin gebursdag i julen, trengs det litt mer kaker - og i år har jeg bakt de selv - Herlig! Sjokoladekake, krydderkake og kanelsnurrer ligger nå i frysen, og jammen ble det en banankake også, men den er spist opp.
I am really fed up with my mother's old ugly pot holders - so this year she will get some new one! Crocheted from this pattern, a really fast and fun job.
And some Christmas baking is finished. I really need these for Christmas - really! This is my favorite!