Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 29. desember 2008

GODT NYTT ÅR! HAPPY NEW YEAR!

Leon har vært i skuffen og funnet nyttårsantrekket. Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha på, men det skal vel bli vanskelig å matche dette... Håper dere alle får en fin nyttårsfeiring og at 2009 vil bli et deilig år! Tusen takk for alle herlige kommentarer dere har lagt igjen her i bloggen, jeg er veldig glad for de. Året som snart er over har tilført mange nye blogg/Ravelry/Flickr venner til mitt liv - tusen takk til alle dere som engasjerer dere i hva jeg fordriver dagene med!

Leon has been in the drawer and found his outfit for New Years evening. I don't know what to wear yet, but to match this I don't think will be easy at all... I hope all of you will have a great New Years eve, and that the year to come will be a happy one. Thank you so much for all your lovely comments in my blog, I do so appriciate it. The year that soon is over has brought so many new blog/Ravelry/Flickr friends - thank you so much to all of you that get engaged in my life.