Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 24. oktober 2008

Idè fra Allers julemagasin...

Idèen til vantene er tatt fra Allers julemagasin, men ellers er jeg blitt ganske så tøff når det gjelder å strikke votter og vanter. La opp maskeantall som jeg håpet ville passe Jamieson's Shetland Heather garnet jeg har brukt og justerer ettersom jeg tror det passer. Fornøyd med vantene ble jeg, og da er jo alt bra.
Ellers er oppussingen av kjøkkenet godt i gang. Det stanker maling i hele huset og vi fryser når vi prøver å få inn litt frisk luft. Peisen gløder og døren til terassen står oppe, er det det man kaller å fyre for kråka??
Gloves knitted in Jamieson's Shetland Heather yarn. I am really being a daredevil when it comes to knitting mitten and gloves lol:. I just cast on what I guess will be an ok amount of stitches and then ajust along the way. And these I am pretty pleased with.
When it comes to redecorating everything is going well. It smells paint in the whole house, and when we try to get some fresh air through the door we are freezing. The fireplace is burning constantly, and the door is open -pretty economical...