Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 9. september 2008

Endelig

Oppskriften på Circle socks fant jeg for lenge siden inne på Ravelry, og de har stått lenge i køen i påvente av at jeg skal finne riktig garn å strikke de av. Men da jeg på en shoppingtur hos 123Knit fant et nøste sokkegarn i nydelige farger og med det sjarmerende navnet Shoppel wolle Admiralbedruckt kunne jeg endelig få strikket de. Har brukt pinne 2,5mm og jeg har ikke brydd meg om å starte på samme fargeskift på begge sokkene rett og slett bare fordi jeg ikke hadde lyst. (Mønsteret finnes som Ravelry download)
The pattern for these Circle socks (Ravelry download) has been in my que for quite a long time. I have struggeled to find the proper yarn for it, but when I visited 123Knit online I found the yarn just made for those socks. Shoppel wolle Admiralbedruckt (German)yarn and needle 2,5mm, and I have not bothered to start both socks with the same color(just because).
Litt naturfotografering skal dere få innimellom, jeg må jo holde dere oppdatert hehe.
And I have to keep you updated on my photoshots, don't I - today a photo of a White birch.
Og så dagens glede - vantegarn!!!!
And then, the joy of the day - yarn for gloves!!!!