Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 29. august 2008

Pågående prosjekt...

Selv om håndarbeid er litt nedprioritert for tiden, så har jeg allikevel litt som ligger og venter. Jeg har lenge siklet på heklejakker og siden jeg likte godt å strikke fra toppen og ned tenkte jeg det måtte gå ann å finne mønster til en jakke heklet fra topp ned også. Men det man beundrer er det ikke alltid mulig å få tak i... Inntil jeg fant denne linken, en snill dame som gjerne deler med seg av sine erfaringer - tusen, tusen takk! Så jeg har satt igang med godt mot, og så får vi se hva det ender opp med.
Even if my craftprojects is a bit set to side these days, I have some that are waiting. I have been looking for crochet jacket patterns, preferebly done from top down, but that was not easy to accive... Until I found this link, a nice lady willingly to share her experiences - thank you so much! So I have started and time will show how it turnes out.
Hvordan er det forresten, bærer rognebærtreet tungt 2 ganger, eller er det slik at det ikke gjør det?? Hvis det ikke gjør det blir det iallefall lite snø her hos meg i vinter - jippppiiii!
We have an old saying that a rowan berry tree either carry heavy twice, or not... I don't remember which.... But if it is the last, there will not be much snow where I live this winter - yippppiii!