Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 16. august 2008

Jeg visste det vel...

2 nøster Lana Grossa ull/bomull i en nydelig grønnfarge skulle bli til en hals og denne skulle i julegavekurven. Men så var det det med meg og farger da, denne mååå jeg bare beholde selv. Og ser dere jenter jeg hadde rett, den er råtøff under olajakken ikke sant?
Bildet er tatt i speilet, ikke så lett, men jeg er så enig i det som ble sagt i en kommentar før i bloggen - klær vises best med noen inni. Så det skal jeg prøve å gjøre heretter.
Mønster til denne grønne skapningen kan dere finne her.


I knew it lol:.
2 skeins of Lana Grossa mix wool/cotton in a beautiful green colour was to be knitted up to become a cowl - for a Christmas gift...
But I just lov this cowl, and I just want to keep it for myself - I knew it even before I started knitting that this never would be given away. But that is allowed inbetween isn't it?
The photo is taken in the mirror, not too easy, but I have desided to try to show clothes on my body from now on - and when no one else around the mirror have to do.
Pattern for this cowl is to be found here.