Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 9. august 2008

Friendship

1000, 1000 takk til Chatrine som har gitt meg denne awarden, jeg er beæret og rørt over at du valgte å gi den til meg. Den går tilbake til deg umiddelbart, det er iallefall helt sikkert!
Da jeg begynte å blogge hadde jeg ingen idè om at jeg skulle bli kjent med så mange hyggelige mennesker, jeg håpet bare på at kanskje en og annen av og til ville legge inn en kommentar hos meg. Men her sitter jeg og har blitt kjent med mennesker fra mange verdenshjørner, det er helt utrolig. Jeg setter så stor pris på dere alle og er kjempetakknemlig for at dere har lyst til å besøke meg.
Jeg skal jo gi denne videre og det er ikke lett å velge mellom så mange hyggelige mennesker, men denne gangen har jeg valgt slik:
Bea hekler og strikker de flotteste ting, jeg er en stor beundrer av fargesmaken hennes - alt hun lager blir bare så lekkert!
HildeC likedann. Flotte farger og gjennomførte arbeider, og det hun lager med miniatyrfigurer må bare beundres!
Hos Lena finner jeg alltid noe jeg ikke har sett overalt og det er alltid slike "må ha" ting hun lager. Føler at jeg alltid hermer det hun har laget, men må man ha så er det jo bare slik hehe. Lekre farger, nydelige foto og vær sikker på at hun har fått med seg den siste finishen som gjør det hun har laget helt perfekt.
Kath må jeg ha med meg. Henne har jeg møtt i RL og det er ei superkoselig jente. Hun strikker de fineste ting, og er superflink med symaskinen. Klærne hun lager til datteren sin er bare nydelige!
BeritT har etterhvert fått det veldig travelt på bloggen sin. Håndarbeid, maling, husbygging, fotografering, ja jeg vet snart ikke hva den damen ikke driver med. Jeg er en stor beundrer av hennes kunstneriske sans som jeg føler gjennom bloggen - kanskje jeg en dag kan treffe denne utrolig hyggelige damen i RL, hvem vet?
Jeg vet ikke helt hvor mange jeg kan velge, men jeg tar med meg en til. Denne på engelsk slik at damen forstår selv.
Amy - you left the first comment in my blog in English, and you have no idea what that ment to me at that time! I was struggeling for and against blogging multilangual because I knew my English was sooo far from perfect, but when I saw that I actually had readers that appreciated all the extra work I had done, and bothered to comment, I decided "don't mind all the errors, just have fun making new friends". You are a great girl, and I am thankful for that I have gotten to know you.