Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 5. august 2008

Award til meg

Tusen takk Kath for denne awarden, du skriver så pent om meg at jeg rødmer.
Denne er på engelsk og opphavsmannen er Arte y Pico.

1. Recipients must pick 5 blogs they consider deserving of this award for creativity, design, interesting material, and for contributing to the blogging community in what ever language.
2. Each of the selected blogs must include the name of the author and a link to his/her site to be visited by readers.
3. The recipient must show the award and indicate the name and link to the blog of the one that handed it to him/her.
4. All award recipients must include a link to the Arte y Pico site to inform all readers about the origin of this award.
So I would like to pass to my friends:

Denne gangen skal jeg dele videre til noen jenter jeg har blitt kjent med på strikkekafè. Utrolig hyggelige og snille Hobbyboden damer som er til inspirasjon både i RL og gjennom bloggene deres.
Så derfor Kath, denne får du tilbake! Vi deler både strikkeentusiasme og hjernetåke, sykunnskapene dine beundrer jeg bare.
Blomstermamma kan mer enn å strikke, hun kan bake også! Kjempegode kaker, og serverer du meg gjærbakst da er jeg solgt.
Hekla strikker de flotteste ting, og i bloggen hennes har jeg sett at hun er god på symaskinen også.
Hjerterom en travel småbarnsmor, skjønner ikke hvordan du får til alt jeg. Syr og strikker de fineste ting, driver butikk, og så tror jeg hun er avhengig av mobiltelefon hehe.
LailaK har ingen blogg, men jeg gjør et unntak, strikker flotte ting gjør hun jo, og skravle er hun god på så da er det greit.
Kjempekoselig å ha blitt kjent med dere!
I am honored to receive yet another award, thank you Kath!
This time I have choosen some girls from my knitting cafè to give the award to, great girls with great blogs - only in Norwegian, but still worth visiting.