Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 11. februar 2008

Stitchery along

I stitchery alongen ble februar mønsterene lagt ut kjempetidlig, og snømannen ble stitchet i en fei - den var jo så søt!
Men det var lagt ut 2 mønstre for denne måneden og her har jeg stitchet det andre. Denne gangen har jeg brukt vatt bak stoffet, ikke like lett å stitche da syntes jeg. Det ble ihvertfall en fin liten ting som jeg har en plan med... Den skal være på et syprosjekt som innebærer at jeg også skal sy i en glidelås. Dette skulle jeg kost meg med i helgen, men glidelåsen gjør at jeg gruer meg sånn at jeg har ennå ikke startet. Kanskje i dag?? Jeg må bare ta mot til meg!
In the stitchery along the February pattern were published way to early, and the snowman was stitched the same day - it was sooo cute! But the second pattern have waited until the month started and here it is. The text sais; Home sweet home. I have a plan with this... It is supposed to sit on a sewproject that also contains a zipper. That project was planned to be done in the weekend, but I am not looking forward to the zipper so I still have not started. Maybe today?? I need guts to try this!